Upozornění: Dne 1.5. budou naše pobočky zavřené a zákaznická podpora e-shopu nedostupná. Vaše dotazy a objednávky vyřídíme v následujícím dni. Děkujeme za pochopení.
 

Starpil Calendula olej po depilaci měsíčkový – 200 ml

 

Podepilační olej Starpil Calendula odstraňuje zbytky vosku a pečuje o pokožku po depilaci. Obsažený měsíček lékařský má silné protizánětlivé vlastnosti, podporuje regeneraci pokožky, zlepšuje krevní oběh, podporuje hojení a eliminuje zarudnutí. Olej se dobře používá i na ošetření velkých ploch.

Dostupnost Není skladem
180 Kč
149 Kč bez DPH
Kód produktu 10865
Značka Starpil
Kategorie Péče po depilaci voskem
Položka byla vyprodána...
 

Další informace

  • objem: 200 ml

Upozornění: Produkt je určený pouze na profesionální použití po zaškolení.

 

 

Podobné produkty

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Historie firmy Starpil

a depilace voskem, tak jak jí známe dne

Společnost Maystar se sídlem v Torredembarra, Španělsko byla založena v roce 1984 Jesus Bonanem, mladým a velmi ambiciozním podnikatelem, jehož cílem bylo dostat společnost na přední místa ve světovém žebříčku depilačních výrobků. Jeho velkých cílů se mu podařilo dosáhnout a dokonce za poměrně krátkou dobu. Stalo se tak díky vynálezu  systému roll-on vosků, který si také nechal patentovat. Tento systém se stal velmi rychle nejoblíbenějším způsobem nanášení depilačních vosků. Je jednoduchý, praktický a hygienický. A velmi často napodobovaný konkurencí.

 

V roce 1999 firmě byla udělena cena "Největší vývozce" od španělské Podnikatelské organizace. SpolečnostMaystar má nyní na trhu široký sortiment depilačních produktů. S moderním zařízením v 5000m2 má firma více než 1300 obchodních zástupců ve více než 65 zemích po celém světě. V současné době firma ročně vyrobí více než 6000000 jednotek roll-on a více než 700 tun vosku. Maystar filozofie se zaměřuje na inovace a spokojenost zákazníků, a to prostřednictvím svědomitě dodržovaných závazků:

• závazek na zdraví a wellness: zajímá se o zdravý životní styl, o jednoduchost použití a hygienu produktů

• Závazek k životnímu prostředí: snaží se o minimalizaci dopadů na životní prostředí v produkci a o životní prostředí pečuje.