Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: | www.depilujeme.cz |
Obchodní společnost | Evolution Beauty Institut s.r.o. |
Se sídlem: | 5. května 70, 140 00 Praha 4 |
IČ: | 07996811 |
DIČ: | CZ07996811 |
E-mailová adresa: | info@depilujeme.cz |
Telefonní číslo: | +420 731 514 401 |
Spotřebitel (vyplní zákazník):
Jméno a příjmení: | ______________________________ |
Adresa: | ______________________________ |
Telefon: | ______________________________ |
E-mail: | ______________________________ |
Reklamované zboží: | ______________________________ |
Číslo objednávky: | ______________________________ |
Číslo bankovního účtu: | ______________________________ |
Zakoupený produkt viz výše vykazuje tyto vady:
Preferuji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
Prosím zakroužkujte:
- oprava zboží,
- výměna zboží,
- sleva z ceny zboží,
- odstoupení od smlouvy (vrácení kupní ceny)
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
V případě vrácení peněžních prostředků tyto žádám navrátit způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu):___________________________________________
V: __________________________ Dne: ____________
Podpis spotřebitele: _____________________________________
Seznam příloh:
- Faktura číslo __________________________
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.